FUTURE READY TOUR banner
Sunday, May 22, 2016
12:00 - 18:00
LAGO, Hamea Veesrim 6 st., Lake Park, Rishon Lezion West

FUTURE READY TOUR

Annual Customer Event

Discover the five traits of a future-ready enterprise

You are invited to join Dell and our industry partners to hear, see, touch and discuss the elements that go into building a future-ready organization.

The subject of the tour is made even more significant by a recent IDC study, which found that future-ready organizations outperformed all other groups and significantly outperformed ‘current-focused’ businesses across all the metrics studied.

At the event we will demonstrate:

How to future ready your data center for cloud and digital transformation, including:

• Software defined Data Centre – driving up agility and resource utilization

• Security solutions - closing security gaps with context-aware intelligence

• Big Data / Analytics - going faster from data to decision

• IoT solutions - connecting the things that matter

How to future ready your workforce by addressing business needs and user preferences, including:

• A user-centric approach to device selection, to optimize devices for the working environment and application usage

• Identity-driven access to corporate data, to boost productivity • Seamless connectivity, to increase mobility and responsiveness

• Device management, to maximize uptime

Get the answers you need

Over and above the published keynotes, break-out sessions and the Future-Ready Solutions expo, you will have the opportunity to tailor your time with us, meet Dell experts, explore Dell future-ready blueprints with our specialists and exchange ideas, best practice and insight with other IT leaders.

Please register today - we look forward to seeing you there.

Register

Registration is closed for this event. See you at our future events!

Our Venue

Below you will find a Google map of the venue. Click here to skip the map

Articles

מאת: מערכת אנשים ומחשבים

"סלקום, כקבוצת תקשורת מובילה בישראל, ממשיכה לבסס מעמדה בשוק העסקי ומעניקה ללקוחותיה העסקיים פתרונות תקשורת מקיפים מעולמות הנייד, הנייח והתקשורת הקווית", אומר אביב טגנסקי, מנהל תחום מוצרים ושירותים באגף השיווק של החברה. לדבריו, "אנו מפתחים יכולות חדשות מעבר לתחומים המסורתיים של חברות תקשורת במטרה להיות השותף העסקי המועדף לארגונים הנזקקים לפתרונות אטרקטיביים במגוון יישומים, כולל

קרא עוד
מאת: מערכת אנשים ומחשבים
Virtual IT

Virtual IT החלה לפני כשש שנים בחיפוש אחר מוצר אחסון שייתן יחס טוב בין נפח למחיר מבלי לפגוע בביצועים או תכונות מוצר. במהלך החיפושים, ביצעה Virtual IT עשרות בדיקות למערכות שונות ו-Nexentastor בלט מעל כולם, באמינות, ביצועים, תמיכה ומחיר. Nexentastor, הוא מוצר הדגל של חברת הענק האמריקנית Nexenta, חברה הפועלת בתחום מערכי האחסון כבר למעלה מעשור, והטמיעה

קרא עוד
דל

דל (Dell) הכריזה על פתרונות חדשים תומכי מציאות מדומה, המציגים קריטריונים טובים יותר לחוויה מיטבית, הן עבור צרכנים והן עבור יצרני תכנים של מציאות מדומה. החברה מגדירה שלושה תנאים לתמיכה מיטבית במציאות מדומה: דרישות CPU, זכרון וגרפיקה מינימליות לחוויית צפיה במציאות מדומה; התקני גרפיקה העובדים עם פתרונות אלה באופן אמין, ולבסוף מבחני ביצועים שיערכו על

קרא עוד
דל ומטריקס

דל (Dell) ומטריקס סיימו בהצלחה פרויקט הטמעה רחב היקף של החלפת מערך שדרת התקשורת (ה-Backbone) בקריה האקדמית אונו. היקף הפרויקט מוערך בעשרות אלפי דולרים. הקריה האקדמית אונו נזקקה לפתרון מהיר, אמין ואיכותי אשר עומד בהגדרות הביצועים וה-Latency המחמירות ביותר, תוך שימת דגש על גידול מתמיד בצרכים, על היכולת לתמוך בתצורות מתקדמות, ועל תמיכה עתידית בנושא

קרא עוד
מאת: מערכת אנשים ומחשבים
שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל. צילום: קובי קנטור

דל (Dell) ישראל מכריזה על מהלך נרחב לשיפור השירות ללקוחותיה, במסגרתו חתמה על שיתוף פעולה עם CGS, שתנהל את מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של דל בישראל. חברת הטכנולוגיה הבינלאומית CGS, נחשבת לאחת הספקיות הגלובליות המובילות בעולם של יישומים עסקיים, למידה ארגונית ושירותי מיקור-חוץ. בנובמבר 2015, השיקה החברה שלוחה ראשונה של החברה בישראל בעיר נתניה, בה

קרא עוד
דל

דל (Dell) מכריזה על השקת שירות ProSupport Plus ללקוחות עסקיים לתמיכה במחשבים אישיים ובטאבלטים ב-101 מדינות ברחבי העולם וב-21 שפות. בזכות טכנולוגיית SupportAssist, דל היא החברה הראשונה המציעה תמיכה אוטומטית פרואקטיבית המסוגלת לצפות בעיות ולתת להן פתרון כדי לספק תמיכה תוך השקעת מאמץ מינימלי מצד הלקוחות. ביחס לפתרונות המתחרים – זמן הטיפול בבעית דיסק קשיח,

קרא עוד
Open Accessibilty Menu